dissabte, 31 de gener del 2015

CURSA DEL PASTISSET

Aquest cap de setmana passat vaig posar-me el primer dorsal del 2015, i tot hi no saber ben bé com estaríen les cames ja que el dissabte vam sumar 30kms amb la companyia d'Aleix i Ferran, la veritat es que vaig sorprendrem de les bones sensacions que vaig tenir. Vaig sortir pràcticament al darrera de tot ja que no tenia intenció d'apretar, simplement volia fer un bon entrenament de cara a l'Ultra Trail Montnegre-Corredor d'aquest proper cap de setmana.És dona la sortida i sense voler-ho i notant que les cames han recuperat del dia anterior ràpidament vaig passant corredors fins que al poc de sortir del poble atrapo a Gemma Colomé, decideixo quedar-me amb ella i amb Elena. Ja dins al barranc, encara que em noto comode al ritme que anem no hi ha manera de baixar les pulsacions que estàn pels núvols. Sortim del barranc i deixem enrera a Elena, Gemma em diu que ha deixat marxar massa a Fanny. Fins pràcticament dalt a la Creu de Santos vaig amb ella, xarrant i amb bones sensacions.

 A poc de fer cim, ella se m'escapa i ja no li veure el pel fins a meta. Començo la baixada amb les cames rascades i sense saber massa bé per on anar fins que la sendera s'aclareix, a partir d'aquí a intentar anar prou ràpid com per a que no em passi massa gent i gaudir del tram nou de la cursa, amb compte quan toca pujar o planejar ja que em noto els primers simptomes de "calambre". He de beure més i menjar i a pocs kms de meta pareix que la cosa millora una mica, encara que vaig bastant fus ja intento no afluixar el ritme, pràcticament tot es baixada i els trams de pujada es poden correr, poc a poc però es poden correr, amb algunes passes caminant que les cames ja no estan per a molt de trote.

Una vegada més agraïr el suport de PH-QUIROGEL, LO CORRIOL i tots els amics i companys pel suport rebut. Cada vegada m'ho passo millor i quan una cosa la fas a gust és nota. Propera parada ULTRA TRAIL MONTNEGRE-CORREDOR amb l'Aleix i el Sergi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada