diumenge, 28 d’octubre del 2012

Tarda de diumenge fent d'Spiderman (o intentant-ho)


Avui la veritat es que no tinc massa clar com començar, ja ho he notat escalant que lo vent d'estos dies potser mos afecta una mica al cap. Ja feia dies que el senyor Miquel Fabregat tenia ganes de portar-me per alguna paret i com dimarts encara no teniem idea del temps que faria avui vam posar data. He sortit de casa no molt convençut ja que feia una mica d'aire pero igualment hem agafat el cotxe i cap a l'assut. Ell ha començat a obrir la via, hem pujat 3 xapes i au que jo sóc novato del tot i ell era la primera vegada que obria crec. Hem anat fent intentos sempre sentint-nos segurs i no esperant a quedar-mos penjats de la corda, jo com a mínim avui no m'he sentit com l'última vegada que me van portar a escalar, pero m'he pogut treure una mica el "mono" que tenia. Quan ja es feia una mica fosc han aparegut Albert Forcadell (autor de les fotos) i Makose, que a part de fer fotos han patit una mica de fred i se'n fotien de veurens sense saber molt bé on posar les mans i els peus, de baix es veu molt més fàcil del que es per a un novato com jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada