diumenge, 16 de desembre del 2012

24h Corrent, acaminant i pedalant per la Marató de TV3

Ahir a les 13h vam començar a Sant Carles de la Ràpita 24 hores solidaries per recaudar fons per a la Marató de TV3. La idea era que desde les 13h del dissabte fins avui a les 13h sempre hi hagues algú corrent, acaminant o pedalant a un circuit de 6,5km que donaba la volta al poble. Albert Ginè i jo hem intentat fer les 24 hores però finalment no ha estat possible, quan portavem unes 14 hores i mitja el turmell esquerre ha començat a fer molt de mal, m'hagues agradat completar les 24h per totes aquelles persones que han lluitat contra el càncer, i en especial per aquelles essers estimats als que la malaltia els va guanyar la batalla, però he tingut que plegar ja que me costaba molt avançar. A les 4:00 en punt de la matinada un cotxe de la policia local m'ha deixat passar a un pas de zebra i en l'estat que m'han vist directament m'han dit que puges. He estat un ratet assegut a la taula i he marxat a dormir al cotxe. Quan m'he despertat he preguntat si Puça encara continuava i m'han dit que no que també ha plegat a les 16 hores i quart per fortes punxades a la panxa, ja va sortir en molesties però ara ja era insoportable. El nostre objectiu personal no l'hem pogut complir però entre tots si que hem aconseguit l'objectiu principal de l'esdeveniment, en tot moment hi habia gent al circuit, en total 70 persones, més de 1000km acumulats i 1050€ recaudats.

Moltes gràcies a tots els que d'una manera o altra heu aportat el vostre granet de sorra. Que n'aprenguin aquells que mos governen de que vol dir ser persona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada